Постинг
25.03.2014 13:30 -
Смарт модна статистика
Сигурно си мислите, че повечето хора ползват смарт телефоните, за да играят игрички като Candy Crush, докато се возят в градския транспорт? Помислете пак. Оказва се, че смарт телефоните имат пряко влияние върху начина, по който пазаруваме.
Ново проучване в САЩ разкрива, че зашеметяващите 91% от анкетираните жени правят онлайн проучване преди да купят каквото и да било. Освен това, 37% от тях се ровят в мрежата, търсейки отзиви по време на самия шопинг.
Проучването показва още, че не толкова много хора търсят отзиви за даден продукт в социалните мрежи. Вместо това те предпочитат да отидат на официалния сайт на продукта и там да прочетат отзивите, дадени от клиентите. 80% от анкетираните жени признават, че прочетените мнения оказват влияние върху това дали ще си купят даден артикул или не. Тук е много важно да се запитаме какво кара хората въобще да дават своята оценка. Повечето хора биха се съгласили, че за да напишат отзив за нещо, то те или са изключително доволни, или напротив - са много разочаровани.
И въпреки че повечето от нас си мислят, че взимаме независимо модните си решения, то това не винаги е така.
А ето и малко цифри:
91% от жените ще направят онлайн проучване за продукта, като ще изчетат всички дадени мнения и оценки, преди да направят своята покупка.
47% правят проучване за почти всяка своя покупка.
96% от анкетираните признават, че оценките и мненията, написани в сайтовете на продуктите силно са повлияли върху решението им да направят покупка.
30% от жените използват мобилните си телефони за онлайн проучванията си.
86% от анкетираните ще направят покупката си онлайн, ако са проучили продукта в мрежата.
Най-популярните продукти, за които анкетираните са правели онлайн проучване са:
82% електроника
62% дрехи и аксесоари
59% компютри (включително лаптопи и настолни компютри)
55% домакински уреди
50% мобилни телефони
А вие направихте ли своето проучване в сайта на www.monnic.net?
Дрехите ни са директен внос от Англия и са на страхотни цени. Ако сте наш клиент, ще се радваме да споделите мнението си за новата ни пролетно-лятна колекция.
Приятно онлайн пазаруване! :)
Проучването показва още, че не толкова много хора търсят отзиви за даден продукт в социалните мрежи. Вместо това те предпочитат да отидат на официалния сайт на продукта и там да прочетат отзивите, дадени от клиентите. 80% от анкетираните жени признават, че прочетените мнения оказват влияние върху това дали ще си купят даден артикул или не. Тук е много важно да се запитаме какво кара хората въобще да дават своята оценка. Повечето хора биха се съгласили, че за да напишат отзив за нещо, то те или са изключително доволни, или напротив - са много разочаровани.
И въпреки че повечето от нас си мислят, че взимаме независимо модните си решения, то това не винаги е така.
А ето и малко цифри:
91% от жените ще направят онлайн проучване за продукта, като ще изчетат всички дадени мнения и оценки, преди да направят своята покупка.
47% правят проучване за почти всяка своя покупка.
96% от анкетираните признават, че оценките и мненията, написани в сайтовете на продуктите силно са повлияли върху решението им да направят покупка.
30% от жените използват мобилните си телефони за онлайн проучванията си.
86% от анкетираните ще направят покупката си онлайн, ако са проучили продукта в мрежата.
Най-популярните продукти, за които анкетираните са правели онлайн проучване са:
82% електроника
62% дрехи и аксесоари
59% компютри (включително лаптопи и настолни компютри)
55% домакински уреди
50% мобилни телефони
А вие направихте ли своето проучване в сайта на www.monnic.net?
Дрехите ни са директен внос от Англия и са на страхотни цени. Ако сте наш клиент, ще се радваме да споделите мнението си за новата ни пролетно-лятна колекция.
Приятно онлайн пазаруване! :)
Няма коментари